با سلام خدمت کاربران و همران عزیز موزه زمانی از این که ما را دنبال میکنید بسیار سپاسگزار شما هستیم . موزه زمانی در نظر دارد برای جمع آوری بیشتر محصولات و گسترش کالا های خود اقدام به جمع آوری کالای جدید کرده و آنهارو از کاربران خود و فروشندگان عزیز خریداری بکند توجه بکنید که خرید کالای شما توسط موزه زمانی فقط از طریق ارسال تیکت در این بخش قرار میگیرد و سپس اگر کالای شما مورد توجه موزه زمانی قرار بگیرد به ایمیل شما جواب داده خواهد شد و توسط پیام رسانهای داخلی با شما در ارتباط خواهند گرفت شماره های موزه زمانی ۰۹۳۰۴۵۷۰۰۷۱  الی ۷۶   میباشد و ایمیل ما info@mozezamani.ir  میباشد  و موزه زمانی هیچ شعبه دیگری و هیچ شماره و ایمیل دیگه ای ندارد .

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد فروش محصول قدیمی خود را داشته باشید. در این شرایط که کالای شما یک محصول دست دوم تلقی می‌شود، و یا بعضی کالا دیگه خیلی قدیمی شده و دیگه به درد اکثر کاربران نمیخورد  اگر کالای شما خیلی قدیمی و یا معیوب باشد دیگر به درد کاربران معمولی نمیخورد .

ممکن است بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید که گوشی و یا هر کالای دیگه کنونی خود را فروخته و یک کالای جدید خریداری کنید. در این شرایط گوشی شما یک دستگاه دست دوم تلقی می‌شود و چنانچه برای فروش آن را به فروشندگان موبایل نشان دهید، احتمالا آن‌ها از خرید دستگاه ممانعت به عمل آورده و یا پیشنهاد قیمت بسیار ناچیز و کمتر از ارزش واقعی گوشی را ارائه می‌کنند.

متاسفانه وضعیت بازار کشورمان به این شیوه تغییر یافته و خرید گوشی‌های دست دوم از سوی فروشندگان موبایل با قیمت عادلانه‌ای انجام نمی‌شود. حتی در برخی شرایط دیده شده که فروشندگان سودجو گوشی دست دوم فرد غیرآگاهی را با قیمتی ارزان‌ خریداری کرده و پس از اعمال تغییرات ظاهری کوچکی بر روی دستگاه، آن را با قیمت‌های نجومی به فرد غیرآگاه دیگری فروخته‌اند! اگر گوشی هوشمند خود را به دست فروشنده‌ای بسپارید تا برای آن قیمت تعیین کند، بدون شک به تمام نواقص ظاهری کوچک و کمبودهای دستگاه اشاره خواهد کرد و از این عوامل به عنوان دلیل افت قیمت چشمگیر محصول استفاده می‌کند.

بنابراین فروش کالای دست دوم با قیمت عادلانه و مناسب هم اکنون به یک معضل اساسی تبدیل شده است. اما روش‌ها و نکاتی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید محصول دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

شرایط گرفتن عکس و توضیحات درباره کالای خود

 

بدنه و صفحه‌نمایش کالای خود را کاملا تمیز کنید

تمیز بودن بدنه و صفحه‌نمایش گوشی هوشمندتان عامل بسیار مهمی محسوب می‌شود. سعی کنید که پیش از اقدام به فروش دستگاه حتما بدنه و صفحه‌نمایش آن را کاملا تمیز کنید.

سعی کنید که برای تمیز کردن صفحه‌نمایش گوشی از پارچه‌های مناسب استفاده کنید. اگر دستگاه‌تان پیش از این در قاب نگهداری می‌شد به احتمال زیاد جذابیت ظاهری بدنه دستگاه همچنان حفظ شده است.

لوازم جانبی گوشی خود را تکمیل کنید

تکمیل بودن لوازم جانبی محصول یکی دیگر از عوامل موثری است که خریدار پیش از خرید دستگاه به آن توجه می‌کند. بدون تردید هیچ فردی تمایل ندارد که یک گوشی فاقد شارژر یا هندزفری را خریداری کند. سعی کنید که پیش از اقدام به منظور فروش گوشی دست دوم خود تمام لوازم جانبی و متعلقات مورد نیاز آن را تکمیل کرده و به همراه جعبه دستگاه در اختیار خریدار قرار دهید. زیرا نبود کارتن محصول  و لوازم جانبی اصلی آن در قیمت کالا تعثیر زیادی دارد .

تعمیرات و شکستگی های و خرابی ها را بگویید

بروز برخی از مشکلات در حین استفاده از گوشی‌هابا گذر زمان طبیعی است. به عنوان مثال اگر گوشی شما از پوشش سوکت شارژ بهره‌مند باشد، احتمالا به مرور زمان این پوشش هرز شده یا از بدنه دستگاه جدا می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که سوکت شارژر دستگاهتان به استفاده مداوم کمی شل شده باشد. هر نوع ترک شکستگی در محصول خود را صادقانه بیان کنید .

بنابراین بهترین عنوان یک دستگاه دست دوم سعی کنید که نواقص جزیی آن را اما فروش دستگاه با این نواقص افت قیمت بیشتری را برایتان به بار می‌آورد.

از گوشی خود عکس‌های با کیفیت ضبط کنید

 

شرایط گرفتن عکس و توضیحات درباره کالای خود

  1. محصول دست دوم حتما از جلو و عقب و از زوایا و محصوصا کناره های عکس بگیرید .
  2. از سالم بودن و نبودن کالا و نواقص صادقانه  گفته  و از دروغ پرهیز کنید .
  3. از لوازم محصول نیز عکس و در توضیهات بیان کنید .
  4. عکس های ارسالی را درون فایل زیپ گزاشته و در سایت های اپلود رایگان گزاشته ماننده پیکو فایل  و لینکشو در توضیهات گزاشته
  5. گفته ها و تصاویر محصولات از روی صداقت باشد زیرا اگر مغایرتی باشد محصول به آدرس فرستنده برگشت میخورد

فروش محصول دست دوم را به بهترین شکل انجام دهیم.

با رعایت اصول زیر بی‌شک از فروش کالای دست دوم خود خرسند خواهید بود:

  1. صادق باشید: در مورد شرایط و قابلیت های جنستان دروغ نگویید. صادق باشید. گوشیتان خیلی کهنه است؟ شاید هم از روز اول آن را با قاب بدنه و کاور صفحه محافظت کرده اید. حتما شرایط را به موزه زمانی بگویید و اگر مشکلی هرچند کوچک در محصول  وجود دارد ما را در جریان بگذارید. باور کنید یا نه این کار شانستان را افزایش می دهد حتی اگر گوشی بیش از حد اسیب دیده باشد. چون اگر خریدار انتظار دیدن اشکالاتی در ظاهر گوشی را داشته باشدبعداز تحویل کالا و ارزیابی کارشناسان موزه زمانی و نگفتن صداقت درباره محصول کالا برای شما پس فرستاده شود و هزینه های ارسال به گردن شما میباشد .
  2. وقت را هدر ندهید: سعی کنید از تمامی زوایا و مشکلات محصول خود صادقانه گفته .
  3. بعد تماس و توافق بر سر محصول کالا را نزد موزه زمانی ارسال کرده و بعد تحویل کالا و نداشتن مغایرت وجهه به فروشنده پرداخت میشود
  4. صبور و باحوصله باشید: بعد از تایید و ارسال کالا نزد موزه زمانی و تحویل کالای شما کالای شما بازرسی و صحت سنجی میباشد که با گفته های شما یکی بوده یا نه و تصاویر کالا از روی صداقت بوده یا خیر
  5. بعد از تحویل و تایید مبلغ توافق شده به حساب شما واریز میشود .

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *