حامی باش چیست؟

حامی باش یک روش جدید جذب حمایت‌ مالی مستمر بر اساس مفهوم جمع‌آوری حمایت‌های کوچک می‌باشد. در این روش نیاز به تعریف یک کمپین نبوده و محدودیت زمان و مبلغ وجود ندارد بلکه می‌توان با ایجاد یک صفحه و معرفی ارزش‌آفرین به صورت مستمر به جذب حمایت حامیان پرداخت.

در اینجا حمایت شوندگان افرادی هستند که با توجه به فعالیت آن‌ها جامعه ای پشت سر آن‌ها است و از آن‌ها حمایت می‌کند. به طور کلی حمایت شونندگان در حامی باش خواستار دریافت حمایت برای آنچه انجام داده یا انجام می‌دهند، هستند.

حامی باش می‌تواند به افرادی که محتوای رایگان ارائه و انتشار می دهند و بهبود کیفیت محتوای منتشر شده آن‌ها در گذر زمان کمک کند و بستری برای جذب حمایت‌های مخاطبان این افراد باشد.

چرا حمایت می‌کنیم؟

به این دلیل که می‌اندیشیم افراد ارزش‌آفرین لایق حمایت ما هستند و آنها را تشویق به ادامه و افزایش کیفیت و کمیت فعالیتشان خواهیم کرد.

در آخر، شاید شما با پاداشی که توسط ارزش‌آفرین در نظر گرفته شده انگیزه برای حمایت پیدا کرده باشید. در واقع، هنگامی که ارزش‌آفرین یک صفحه در سایت حامی باش ایجاد می کند می تواند لیستی از پیشنهادات منحصر به فرد به عنوان پاداش برای حامیان خود ارائه دهد.این پاداشها می تواند یک تشکر ساده ، کارت پستال و یا بسیاری دیگر از محتواهای خلاقانه دیگر باشد. در اینجا هدف اتحاد و تشکر از جامعه حامیان برای حمایت آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 به عنوان یک ارزش‌آفرین:

– شما حمایت میکنید در راستای فعالیتی که دوستش دارید

– شما می توانید کیفیت کار خود را بهبود بخشید و مخاطبان شما افزایش خواهند یافت

– با در‌نظر‌گرفتن پاداشها، با بزرگترین حامیان، یک پیوند منحصر به فرد ایجاد می‌کنید

– شما از طریق حامی باش از افزایش بهره مندی و تنوع محصولات و افزایش کالا های مختلف

من یک پرسش دارم، چطور پاسخ خود را دریافت کنم؟

به سوال شما بستگی داره 🙂

ما در اینجا یک صفحه راهنما ساخته‌ایم و سعی داشته‌ایم تا بیشتر پرسش ها را پاسخ دهیم

اگر پاسخ خود را نیافتید می‌توانید پرسش خود را در اینجا مطرح کنید

آیا این نوع دریافت حمایت‌های مالی قانونی است؟

بله، با توجه به قوانین روز کشور و بررسی‌های به عمل آمده قانونی است و این سایت همواره تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. می توانید بخشی از قوانین و مقررات مربوطه را در سایت ای نماد مشاهده نمایید.

درباره موزه زمانی :

من کی هستم و چه فعاليتی می کنم؟

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی موزه زمانی من علی زمانی متولد  ۱۳۷۲/۱۱/۵ هستم بنده حدود بیش از ۸ سال در حوزه تکنولوژی و لوازم دیجیتال فعالیت میکنم بعد از چند سال فعالیت در این حوزه حدود ۵ سال گذشته با وردپرس و طراحی وب سایت های اینترنتی از هر نوع فروشگاه ، خبری و شخصی شروع به طراحی و یادگیری کردم در حال حاظر کمی درباره طراحی سایت میدانم هیچ ادعایی هم ندارم تو کار خودمم عالی نیستم فقطم برای خودم کار میکنم ولی بعضی مواقع نیز پروژه هایی هم میگیرم یه مدت به فکر راه اندازی وب سایتی موزه ای بودم به قول دوستان موزه دیجیتال ولی این جور کارها هم خیلی سخت هستن و هم سایت های مشابه که تصاویر اینترنتی گذاشتن زیاد به فکر راه اندازی یک وب سایت موزه ای که تمام کالاهاش مطعلق به سایت باشن و تمام تصاویر اصلی و مال سایت باشه که به فکر راه اندازی موزه زمانی افتادم و حدود یک مدتی میشود که خودم و آشنایان هر جا کالای به درد بخوری میبینند میخریم و جمع آوری میکنیم بیشتر در زمینه الکترونیک خیلی از کسانی که سایتو میبینن در پیام ها برای کمک به ما و ادامه کار ما و بسته نشدن وب سایت و افزایش کلاها وافزایش تنوع محصولات به ما پیشنهاد کمک میکرند زیرا این کار در ایران  بسیار جدید و برای خیلی ها خاطرات گذشتشون رو زنده میکنه یا به قول دوستان نوستالژی خاطرات کودیکی و یا نوجوانی خیلیا با این وصایل گذشت و ما در موزه زمانی سعی کرده تنوع کالا هارو بالا ببریم که این کار امری گران و پر هزینه میباشد که برای ما بسیار سخت و کند پیش میرود کار ما در حر صورت پیش میرود ولی بسیار کند و به سختی اگر از تولید محتواهای ما راضی بودید و برای اطلاع آیندگان از پیشرفت های تکنولوژی و همین طور زندگی قدیمی و امروزی و خاطرات گذشته خود و پدران خود که دیگر به فراموشی سپرده شده لطفا ما را حمایت کنید که این برگ ها از تاریخ مثل بسیاری از برگ های تاریخی دیگر نابود و یا به فراموشی سپرده نشود

«موزه زمانی »یک وب سایت  رایگان است. به جز کمی اینترنت و وقت و حوصله، چیز دیگری از مخاطب نمی‌خواهد. اما این موضوع کمی برای موزه زمانی متفاوت است. خرید محصول ، زمان و انرژی فراوانی را می‌طلبد و آماده‌سازی هرعکس گرفته شده و نوشتن مشخصات توضیحات کالا و در آخری انتشار در وب سایت برای هر کالا چیزی در حدود ۷۰ تا ۱۰۰ ساعت زمان لازم دارد. جدا از این هزینه‌های خاص و ویژه‌ای نیز وجود دارند. از جمع‌آوری اطلاعات گرفته تا آماده‌سازی، از هزینه های فضای سرویس، از طراحی لوگو ، هزینه های هاست و دامین ،از زمان گذاشتن کالا ها و اینترنت تا انتشار، از گرفتن غاز تا ول کردن اردک، همه و همه به طور مستقیم یا غیر مستقیم هزینه‌هایی را به روی دوش موزه زمانی می‌گذارد که البته موزه زمانی  همه را با جان و دل پذیرفته و با آگاهی کامل این مسیر را انتخاب کرده است. و البته بنده این شانس را داشته‌ام که دوستان عزیزی بوده‌اند که در بعضی از قسمتها کمکهای فراوانی به من کرده‌اند.اما توان هر کسی به میزان علم و فعالیت و مشکلات خود روز مره خود نیز محدود میباشد با کمک شما عزیزان موزه زمانی میتواند کالا ها و محصولات بیشتری و با افزایش تنوع بیشتر کالاها از گذشته بیشتر ثبت کند و نسل جوان امروز وآینده بیشتر درباره گذشته نصل ما و خود ما نیز بدانند تمامی کالا ها متعلق به موزه زمانی میباشد و برای فروش نمیباشد حالا بعضی از دوستان میگویند که ما برای چه کمک کنیم که این آقا این کالا هارو برای خودش جمع کند و فقط عکسشو برای ما بزارد بله درست است ولی قسط اصلی موزه زمانی زدن مکانی فیزیکی برای دیدن عموم میباشد و کاملا رایگان  که هزینه های بسیار سنگینی دارد که فراهم آوردن آن به تنهایی سخت و ناممکن میباشد دولت های محترمم و نهاد های اجتماعی هم برای این گونه فعالیت ها ۱ قرون هم خرج نکرده و فقط سنگ اندازی نکنند برای ما کافی میباشد  برای همین موزه زمانی به دنبال جمع آوری حمایت از شما عزیزان میباشد که اگر این حدف محقق نشود ما هم در آخر سایت بسته میشود به دلیل سنگین بوده هزینه های میزبانی وغیره … موزه زمانی هم مثل خیلی از سایت های خوب  به رویا تبدیل و نابود میشود واز صحنه روزگار حذف میشود

پروژه موزه زمانی  پروژه‌اییه که به صورت تک نفره انجام میشه و طبیعتا موانعی برای انتشار سریعتر هر محصول وجود داره. اضافه کردن افراد متخصص و متبحر به این پروژه می تونه کیفیت بالاتر و بهتری رو برای محتوا های بیشتر در آینده رقم بزنه و این امید رو داشته باشیم که موزه زمانی از یک پروژه تک نفره به یک پروژه تیمی تبدیل بشه و بتونیم بهتر از قبل برای شما محتوا تولید کنیم. حمایت شما می‌تونه خیلی کم یا خیلی زیاد باشه. اما چیزی که من رو در ادامه مسیر دلگرم می‌کنه حضور شما، موزه زمانی و معرفی اون به دوستانتون هست. حضور شما و حمایت‌های مادی و معنوی‌تون برای من فوق‌العاده ارزشمند و مهمه.

این صفحه برای حمایت شما از «موزه زمانی» ساخته شده است. که اگر سایت را دوست دارید و اگر می‌خواهید این دوست داشتن را به ریال تبدیل کنید تا دل سازنده‌ی آن قرص و پشتش به حضورتان گرم باشد، اینجا امکانی فراهم شده که بتوانید از موزه زمانی حمایت مالی کنید. حمایت، هدیه، مشارکت، محبت، تزریق روحیه، شاید حتی نشانه‌ی رضایت از چیزی که می‌شنوید. مبلغی که پرداخت می‌کنید، اندازه‌ش مهم نیست، در درجه اول صرف خرید فضای انتشار موزه زمانی می‌شود (که ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین اکانت موجود در شرکت های هاستینگ ایرانی ، سالیانه ۱.۵ میلیون تومان هزینه دارد) و اگر چیزی از آن باقی بماند، کمک می‌کند به تهیه کالا های جدید و تنوع بیشتر محصولات و امکانات بهتر و در نهایت تبدیل می‌شود به دلگرمی برای من و تلاش مضاعف، از این باب که آنقدر مقبول بوده‌ای که مخاطبینت برای دیدن دست در جیبشان کرده‌اند.

ممنونم از شما. از اینکه به «موزه زمانی » سر میزنید و آن را به دیگران، برای زیادتر شدن تعدادمان، معرفی می‌کنید. همینکه به این صفحه آمده‌اید و صحبت من را خوانده‌اید، چه کمک ریالی بکنید و چه نه، محبت کرده‌اید و بخاطرش قدردان‌تان هستم. تاکید میکنم که  «موزه زمانی » رایگان است و تبدیل کردن کیفیت رضایت‌تان به کمیت ریالی کاملاً اختیاری و سر لطفتان است.

با احترام،

علی زمانی

مرسی که موزه زمانی و به دوستانتون معرفی می‌کنید.

چگونه حامی شویم؟

بسیار ساده است! به صفحه‌ای اصلی موزه زمانی بروید در قسمت بالا سمت چپ در قسمت حامی موزه زمانی میتوانید از طریق گزینه های روبرو”حامی شوید”  ما را حمایت کنید ومقداری که می‌خواهید حمایت کنید را وارد نمایید، سپس دکمه را کلیک کنید.و برای آن دسته از دوستان که کالای قدیمی دارن و قسط اهدا به موزه زمانی را دارند میتوانند از طریق اهدا اشیا تمامی مراحل اهدا کالا  را مشاهد کنندو انجام دهند  با تشکر فرآوان برای حمایت های مالی و غیر مالی شما  موزه زمانی

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *